Als adviseur/verkoper kom je terecht in een gedreven en professioneel verkoopteam gespecialiseerd in tuinmeubilair
Jij creëert een totaalbeleving voor de klant:
Je bezorgt de bezoekers een oprecht welkom gevoel
Je gebruikt je passie en authenticiteit/eigenheid om de klant te begeleiden in zijn eventuele aankoop of bij vragen. Dit op een professionele manier, waarbij klantgerichtheid prioriteit is.
Je bent in staat de noden en behoeften van de klant in kaart te brengen en jouw advies hierop af te stemmen.
Het is ook jouw winkel! Gebruik je verantwoordelijkheidsgevoel en werklust om de showroom op orde te houden, voor een correcte prijsaanduiding, het opvolgen van bestellingen/offertes en het registreren van leveringen.
Jouw profiel
Adviseren en verkopen maakt jou enthousiast.
Ervaring in het werkveld is zeker een meerwaarde.
Je hebt feeling voor inrichting en hebt van nature een klantgerichte, commerciële ingesteldheid.
Je bent dynamisch, spontaan en hands-on. Tegelijk werk je nauwkeurig en kan je als collegiale teamplayer ook autonoom werken.
Je kan vlot je eigen en omringende showrooms binnen een straal van 50 km rond je woonplaats bereiken wanneer dit nodig is.
Je bent bereid om in het weekend en op feestdagen te werken.
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
Betalingen ontvangen
De prijsraming, bestelbonnen of verkoopbonnen opmaken
Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
De voorraad opvolgen
De bestellingen van producten in bulk opstellen
Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
Goederen en producten ontvangen
De levering controleren
De leveringskosten en -termijnen aan de klant voorstellen
Het transport van goederen organiseren
Bestellingen klaarmaken en controleren (hoeveelheden, verpakkingen, ...)
Leveranciers of dienstverleners selecteren
Onderhandelen over contractvoorwaarden
De geleverde diensten of producten controleren
Prijzen of tarieven met de klant onderhandelen
De betalingswijze bepalen volgens de verkochte hoeveelheden
Aanbod
Je komt terecht in een groeiend bedrijf waarin vernieuwing niet ongekend is. Ook ruimte voor initiatief is al reeds aanwezig
Het gaat om een werkomgeving waarin je omringd bent door enthousiaste en gemotiveerde collega's die samenwerking vooropstellen. Open en directe communicatie is hier belangrijk.
Jouw werk, kent heel wat variatie en uitdaging. Elke bezoeker heeft namelijk verschillende vragen/noden/verwachtingen, enz. Aanpassen, anticiperen om zo te komen tot een eventuele verkoop, is dus de uitdaging.
Je werkt 38u per week van 10u tot 18u30, op zaterdag en zondag van 10u tot 18u.
Werken in het weekend betekent dat je 2 dagen vrij bent doorheen de week.
Je krijgt een vast loon dat aangevuld wordt met extra legaal voordelen (bonussysteem)